Opdrachtgever
De Stadsslager Groningen
Werkzaamheden
Ontwikkeling huisstijl, beeldmerk, communicatiemiddelen, signing, werkkleding en website
.
Een nieuw ambachtelijk bedrijf waar kwaliteit en service op 1 staan! Met de liefde uit het slagersvak en de passie voor lekker eten presenteren wij met volle trots “De Stadsslager”. Waar (H)eerlijk vlees van Nederlandse bodem als basis staat van het concept, en maaltijden dag vers bereid worden door mensen met kennis van het vak. In het voorjaar van 2022 opent Kevin als een van de jongste slagers van Nederland (én winnaar van diverse slagerswedstrijden in binnen- en buitenland) en z’n team de deuren van deze winkel op een prachtige locatie in de binnenstad van Groningen.
Voor De Stadsslager hebben wij de huisstijl en look-en-feel ontworpen. Met vele elementen die verwijzen naar de Stad (zoals de Martinitoren), slagersmes en het ‘kroontje’ als eerbetoon aan de Kroon Vleeswaren slagerij die vroeger op dezelfde locatie zat. Daarnaast is de website ontwikkeld, deze zal ook worden uitgebreid met een webwinkel die gekoppeld is aan het kassasysteem!